Бъдеще за децата в община Аврен

Дата на публикуване: 03.06.2025 10:20




 

ОБЯВА

               Община Аврен в качеството си на бенефициент по проект BG05SFPR002-2.003-0067-С01 „Бъдеще за децата в община Аврен”, по Програма „Развитие на човешките ресурси” 2021-2027, съфинансирана от Европейския социален фонд плюс, обявява прием по документи за подбор на персонал в дейност „Допълнителна педагогическа подготовка за повишаване на училищната готовност на децата за включване в образователната система и равен старт в училище“ за периода 01.07.2025-31.08.2025г., за следните длъжности:

  1. Педагог по СЦ2

- висше образование – завършена образователна степен бакалавър/магистър с квалификация по предучилищна педагогика или еквивалент;

- да познава нормативната уредба в областта на предучилищното и начално образование;

- да притежава компютърна грамотнаст;

- да не са осъждани за умишлено престъпление от общ характер.

Ще се счита за предимство:

  • да имат практически опит в работата с уязвими деца и семейства или в изпълнение на проекти в областта на социалните услуги за деца и семейства, здравеопазването, образованието или социалното включване на деца и семейства в риск;
  • да познават местните уязвими общности в община Аврен, техните културни особености, език, традиции при отглеждане на децата, включително и на деца с увреждания;
  • да познават спецификата на социалната работа и здравната дейност с различни уязвими групи.

  1. Медиатор по СЦ2

-  Образование – средно;

- Медицински изисквания – физически и психически здрав, без заболявания, определени като противопоказни за заемане на длъжността;

-  Умения за планиране и организиране на работата;

-  Нагласа за работа с уязвими групи;

-  Умения за работа в екип

Ще се счита за предимство:

- да познават местните уязвими общности в община Аврен, техните културни особености, език, традиции и т.н.;

-опитът при изпълнение на Европейски проекти и Проекти за  социално включване на Световната банка е предимство.   

-да имат практически опит при работа с деца от уязвимите групи и техните семейства;

Подбор
    Подборът на кандидатите става въз основа на подадените документи и след провеждане на интервю с Комисия за подбор, назначена от Кмета на община Аврен.
Комисията за подбор осъществява преглед на документите на всеки кандидат за съответствие с изискванията за съответната позицията, въз основа на което кани кандидатите на интервю. Интервюто се осъществява под формата на събеседване, което има за цел да оцени всеки кандидат по отношение на познаване на закони, правилници, стандарти, проблематика, свързани с работата с лица от целевите групи и неговата мотивация за работа.

 Необходими документи за кандидатстване:
   1. Заявление
   2. Декларация за ползване на лични данни по образец
   3. Декларация за спазване поверителността на личните данни и информацията по образец
   4. Автобиография
   5. Копие от документа за завършено образование и квалификация (ако е приложимо)
   6. Копия от документи за следдипломни квалификации, курсове, обучения и тренинги (ако е приложимо)
   7. Копия от документи за релевантен опит (ако е приложимо)
   8. Копия от документи за членството в професионални организации (ако е приложимо)
   9. Медицинско удостоверение (приложимо при трудов договор)
  10. Свидетелство за съдимост (ще бъде проверено служебно, и при необходимост ще бъде изискано от кандидата).



Документите се подават в деловодството на информационен център – Община Аврен, с. Аврен, ул. „Йордан Ноев” № 50, лично или чрез упълномощено лице от понеделник до петък от 8:30 до 16:30 часа до 20.06.2025 год. включително.

 



ОБЯВА

 

     Община Аврен в качеството си на бенефициент по проект BG05SFPR002-2.003-0067-С01 „Бъдеще за децата в община Аврен”, по Програма „Развитие на човешките ресурси” 2021-2027, съфинансирана от Европейския социален фонд плюс, обявява прием по документи за длъжността  „Медицинска сестра по СЦ3“, граждански договор -  56 часа месечно:

   - висше образование – завършена образователна степен професионален бакалавър или със средно специално медицинско образование – медицинска сестра;

   -  да познават нормативната уредба в областта на здравната грижа за деца;

   -  да притежават компютърна грамотност;

   -  да не са осъждани за умишлено престъпление от общ характер.

Ще се счита за предимство:

  • да имат практически опит в работата с уязвими деца и семейства или в изпълнение на проекти в областта на социалните услуги за деца и семейства, здравеопазването, образованието или социалното включване на деца и семейства в риск;
  • да познават местните уязвими общности в община Аврен, техните културни особености, език, традиции при отглеждане на децата, включително и на деца с увреждания;
  • да познават спецификата на социалната работа и здравната дейност с различни уязвими групи.

 Подбор
    Подборът на кандидатите става въз основа на подадените документи и след провеждане на интервю с Комисия за подбор, назначена от Кмета на община Аврен.
Комисията за подбор осъществява преглед на документите на всеки кандидат за съответствие с изискванията за съответната позицията, въз основа на което кани кандидатите на интервю. Интервюто се осъществява под формата на събеседване, което има за цел да оцени всеки кандидат по отношение на познаване на закони, правилници, стандарти, проблематика, свързани с работата с лица от целевите групи и неговата мотивация за работа.
Документите се подават в деловодството на информационен център – Община Аврен, с. Аврен, ул. „Йордан Ноев” № 50, лично или чрез упълномощено лице от понеделник до петък от 8:30 до 16:30 часа





СПОРТЕН ПРАЗНИК В ОБЩИНА АВРЕН

 

На 15 октомври, стадионът в село Дъбравино се изпълни с енергия и вълнение, по повод организирания спортен празник. Събитието бележи началото на Общинските Ученическите игри за учебната 2024/2025 година, обединявайки учениците в едно спортно предизвикателство, което ще покаже техните умения и страст към спорта. Спортната надпревара се организира от Община Аврен съвместно с кметство с. Дъбравино и проект BG05SFPR002-2.003-0067-С01 „Бъдеще за децата в община Аврен”, по Програма „Развитие на човешките ресурси” 2021-2027, съфинансирана от Европейския социален фонд плюс.

Гости на турнира бяха г-н Емануил Манолов – кмет на Община Аврен, г-н Явор Станев – председател на Общински съвет – Аврен и г-н Тахир Тахиров – кмет на с. Дъбравино. Събитието бе официално открито от кмета на Община Аврен, г-н Емануил Манолов, който приветства участниците и гостите. Той  пожела успех на всички участници и подчерта, че най-важното е да се забавляват и да играят в дух на спортсменство и приятелство.

Игрите бяха открити с впечатляващото изпълнение на мажоретния състав на ОУ „Д-р Петър Берон“ от с. Приселци. Момичетата създадоха истинско шоу и повдигнаха настроението на всички присъстващи. В спортните игри се включиха деца и младежи от всички населени места на територията на общината.

Всички участници получиха поощрителни награди, като купи, медали, спортни пособия и грамоти.


   







ПРЕСКОНФЕРЕНЦИЯ

 

   На 30.07.2024 год. в с. Аврен, ул. „Кирил и Методий“ № 1, в салона на НЧ „П.Р.Славейков-1901“ от 11::0 часа се проведе пресконференция по проект BG05SFPR002-2.003-0067-C01Бъдеще за децата в община Аврен. Проектът се осъществява чрез процедура за директно предоставяне BG05SFPR002-2.003 „БЪДЕЩЕ ЗА ДЕЦАТА“ по Програма „Развитие на човешките ресурси“ 2021-2027, съфинансирана от Европейския социален фонд плюс.

   На пресконференцията присъстваха г-жа Светлана Георгиева – зам.-кмет на Община Аврен с ресор „Образование, култура, здравеопазване, туризъм, спорт, младежки и социални дейности", Елена Иванова – ръководител проект, специалисти от Център за предоставяне на услуги на деца и техните семейства и представители на Областният информационен център-Варна.

   Пресконференцията бе открита от г-жа Светлана Георгиева – зам.-кмет на Община Аврен. След това думата бе дадена на г-жа Елена Иванова в качеството и на ръководител проект. Тя запозна присъстващите с основната цел заложена в проекта - подобряване качеството на живот на децата в нужда и техните семейства на територията на Община Аврен чрез интегрирано и устойчиво предоставяне на комплекс от качествени и достъпни социални, здравни, образователни и други услуги, отговарящи на техните потребности. Потребителите на услуги са деца и техните семейства от 0 до 18 год. възраст, до завършването на средно образование, но не повече от 20-годишна възраст, включително с увреждания и с потребност от постоянни медицински грижи.

   От 01.07.2024 год. в рамките на два месеца е сформирана първата група от 10 деца в дейност „Допълнителна педагогическа подготовка за повишаване на училищната готовност на децата за включване в образователната система и равен старт в училище“. Лятното училище предоставя дейности за подобряване на предучилищната подготовка и преодоляване на затруднения в изучаването на български език и др., и осигуряване на възможност за равен старт в първи клас. Грите се събират в Центъра, където се провеждат всички занимания, обучения и игри. През месец юли децата посетиха ОУ „Христо Ботев“ в с. Аврен, библиотеката в НЧ „П.Р.Славейков-1901“ с. Аврен, Обсерваторията и др. Занимания с децата се провеждат и на открито в паркове и зелени зони.

   В Центъра работи икип от висококвалифицирани специалисти, чиято основна цел е за задоволяване на изведените потребности и решаване на проблемите, съобразно принципите в Закона за закрила на детето: зачитане и уважение на личността на детето; осигуряване по най-добър начин на интересите на детето; подбор на лицата, пряко ангажирани в дейностите по закрила на детето съобразно техните личностни и социални качества и грижа за професионалната им квалификация.

  


На 27 и 28.07.2024 год. в с. Аврен се проведе въвеждащо обучение на персонала на Центъра за предоставяне на услуги за деца и семейства по проект BG05SFPR002-2.003-0067-С01 „Бъдеще за децата в община Аврен”.

Обучението се проведе под формата на лекционен материал с обща продължителност от 16 академични часа, в рамките на два дни  по 8 академични часа,  разпределен в блокове от 2 академични часа, с акценти върху следните теми: Права и задължения на персонала; Законодателство и нормативни документи; Основни принципи за закрила на детето; Принципи при предоставяне на услуги; Потребности и права на потребителите на социални услуги; Индивидуална оценка на потребностите и Индивидуален план за подкрепа; Първа помощ и справяне с кризисна ситуация; Оценка на риска. Подкрепа за здравословна и безопасна среда в дома на потребителя; Етапи в развитие на детето и Особености при работа с деца със специфични потребности и деца в риск.

  






    





 

В навечерието на 1 юни се проведе „Ден на отворените врати в Община Аврен“ за учениците от седмите класове от училищата в общината

 

Тази година кметът на община Аврен Емануил Манолов поде инициатива, целяща да заинтригува младите жители на общината и да провокира активното им участие в това, което се случва на родното им място. Инициативата е организирана по  Проект „Бъдеще за децата в община Аврен“ и се казва „Ден на отворените врати”, като дава възможност на деца от различните училища да разберат как функционира общинската администрация, да се включат в работния процес и да поемат за кратко отговорностите на служителите.

Общинска администрация – Аврен отвори врати за седмокласниците ученици от всички училища на територията на Община Аврен.

Учениците  бяха посрещнати от г-жа Светлана Георгиева -Заместник кмет на Община Аврен и г-жа Виолета Тодорова - Директор дирекция „ Образование, култура, туризъм и социални дейности ”.

Денят стартира с посещение на залата на Общински съвет – Аврен, където се проведе среща с г-н Кадир Кадир – председател на Общински съвет – Аврен,  на която младежите се запознаха с работата на местните общински съветници. След оспорвани дебати децата от училището в  с. Приселци избраха за  председател на общинския съвет за „един ден“  Василиса Алексиева.

От другата група за председател бе избрана Катерина Емилова  от училището в с. Синдел.

След интересната беседа децата бяха поканени в кабинета на г-жа Виолета Тодорова - Директор дирекция ОКТСД, за да се запознаят с работния процес в дирекцията „Образование, култура, туризъм и социални дейности ”. С голям интерес изготвиха заповед за обявяване на лятна ваканция.

Посещението на учениците продължи в отдел Общинска собственост, земеделие и гори.  Г-жа Галина Янева – Началник на отдела и служителите и показаха изготвянето на акт за общинска собственост и подготовката на други документи.

Младежите бяха разделени на две групи и  посетиха кабинета на кмета на Общината г-н Емануил Манолов. За поста Кмет „за един ден“ бяха избрани:  Алекс Стефанов  – ученик в VII  клас от СУ „Св. Св. Кирил и Методий“ с. Синдел от  и Павел Йорданов от ОУ „Д-р Петър Берон“ с. Приселци, които с отговорност заеха поста на управляващ Община Аврен и си избраха служители.

След впечатляващото посещение в кабинета на кмета учениците бяха поканени при г-жа Светлана Георгиева – заместник - кмет на Община Аврен, която ги запозна отблизо с работата на местната изпълнителна и законодателна власт и с дейността на различните направления,  дирекции и отдели в администрацията. За зам. –кмет на Община Аврен за „един ден“ бяха избрани: Максим Димитров от ОУ „ Д-р П. Берон“ с. Приселци и Пламен Лефтеров от ОУ „ Св. Св. Кирил и Методий“ с. Тръстиково.

По-късно визитата продължи в  Информационния център на общината, където се обслужват граждани на  „Едно гише“.

В края на работната среща децата споделиха, че са силно впечатлени от обема на работа в общинската администрация и от голямата отговорност, която носи местната власт за бъдещето на общината и нейните граждани, като изявиха желание да посетят общината отново.

    
   

ОБЯВА


   Община Аврен в качеството си на бенефициент по проект BG05SFPR002-2.003-0067-С01 „Бъдеще за децата в община Аврен”, по Програма „Развитие на човешките ресурси” 2021-2027, съфинансирана от Европейския социален фонд плюс, обявява прием по документи за подбор на персонал в дейност „Допълнителна педагогическа подготовка за повишаване на училищната готовност на децата за включване в образователната система и равен старт в училище“ за следните длъжности:

   1. Педагог по СЦ2

- висше образование – завършена образователна степен бакалавър/магистър с квалификация по предучилищна педагогика или еквивалент;

- да познава нормативната уредба в областта на предучилищното и начално образование;

- да притежава компютърна грамотнаст;

- да не са осъждани за умишлено престъпление от общ характер.

   Ще се счита за предимство:

  • да имат практически опит в работата с уязвими деца и семейства или в изпълнение на проекти в областта на социалните услуги за деца и семейства, здравеопазването, образованието или социалното включване на деца и семейства в риск;
  • да познават местните уязвими общности в община Аврен, техните културни особености, език, традиции при отглеждане на децата, включително и на деца с увреждания;
  • да познават спецификата на социалната работа и здравната дейност с различни уязвими групи.

    2. Медиатор по СЦ2

-  Образование – средно;

- Медицински изисквания – физически и психически здрав, без заболявания, определени като противопоказни за заемане на длъжността;

-  Умения за планиране и организиране на работата;

-  Нагласа за работа с уязвими групи;

-  Умения за работа в екип

   Ще се счита за предимство:

- да познават местните уязвими общности в община Аврен, техните културни особености, език, традиции и т.н.;

- опитът при изпълнение на Европейски проекти и Проекти за  социално включване на Световната банка е предимство.   

- да имат практически опит при работа с деца от уязвимите групи и техните семейства;

    Подбор

    Подборът на кандидатите става въз основа на подадените документи и след провеждане на интервю с Комисия за подбор, назначена от Кмета на община Аврен.
Комисията за подбор осъществява преглед на документите на всеки кандидат за съответствие с изискванията за съответната позицията, въз основа на което кани кандидатите на интервю. Интервюто се осъществява под формата на събеседване, което има за цел да оцени всеки кандидат по отношение на познаване на закони, правилници, стандарти, проблематика, свързани с работата с лица от целевите групи и неговата мотивация за работа.

     Необходими документи за кандидатстване:
     1. Заявление
     2. Декларация за ползване на лични данни по образец
     3. Декларация за спазване поверителността на личните данни и информацията по образец
     4. Автобиография
     5. Копие от документа за завършено образование и квалификация (ако е приложимо)
     6. Копия от документи за следдипломни квалификации, курсове, обучения и тренинги (ако е приложимо)
     7. Копия от документи за релевантен опит (ако е приложимо)
     8. Копия от документи за членството в професионални организации (ако е приложимо)
     9. Медицинско удостоверение (приложимо при трудов договор)
    10. Свидетелство за съдимост (ще бъде проверено служебно, и при необходимост ще бъде изискано от кандидата).

Документите се подават в деловодството на информационен център – Община Аврен, с. Аврен, ул. „Йордан Ноев” № 50, лично или чрез упълномощено лице от понеделник до петък от 8:30 до 16:30 часа до 25.06.2024 год. включително.

                                                                                                                                         
     


     ОБЯВА

     Община Аврен в качеството си на бенефициент по проект BG05SFPR002-2.003-0067-С01 „Бъдеще за децата в община Аврен”, по Програма „Развитие на човешките ресурси” 2021-2027, съфинансирана от Европейския социален фонд плюс, обявява прием на документи за подбор на персонал за следните длъжности:

    1. Ръководител на Център за предоставяне на услуги за деца и техните семейства по СЦ3 – 1 лице, на трудов договор, на пълно работно време 8 ч. работен ден, за 22 месеца:
     - образование – висше – образователна степен магистър с професионално направление социални дейности, педагогика или еквивалент;
     - опитът в социалната сфера и в частност при работа с деца, ще се счита за предимство;
     - да познават нормативната уредба в областта на закрила на детето, социалните услуги за деца и семейства, здравната грижа за деца, предучилищна и начална подготовка;
     - спазвта професионалната етика и съхранява професионалната тайна. Не разпространява лична информация за потребителите, станала му известна при или по повод изпълнение на служебните му задължения, която би довела до нарушаване правата или интересите им.
     - да познават местните уязвими общности в община Аврен, техните културни особенности, език, традиции при отглеждане на децата, включително и на деца с увреждания;
     - много добри компютърни умения – Microsoft Word, Microsoft Excel, Internet;
     - много добри комуникативни и организационни умения;
     - аналитична компетентност;
     - да не са осъждани за умишлено престъпление от общ характер;
     - умения за работа в екип.
    2. Хигиенист по СЦ3 - 1 лице, на трудов договор, непълно работно време 2 ч. работен ден, за 22 месеца:
     - образование – не се изисква;
     - медицински изисквания – физически и психически здрав, без заболявания, определени като противопоказни за заемане на длъжността;
     - умения за планиране и организиране на работата;
     - да не са осъждани за умишлено престъпление от общ характер;
     - умения за работа в екип.
    3. Шофьор по СЦ3 - 1 лице, на трудов договор, пълно работно време 8 ч. работен ден, за 22 месеца:
     - образование – средно;
     - свидетелство за правоуправление на МПС - категория В;
     - медицински изисквания – физически и психически здрав, без заболявания, определени като противопоказни за заемане на длъжността;
     - познаване на законодателството на РБългария и вътрешните разпоредби на община Аврен за реда и условията за предоставяне на социални услуги.
     - опит в изпълнение на сходен тип дейности и проекти е предимство.
     - да притежава психическа нагласа и желание за работа с лицата от целевата група по проекта.
     - да не са осъждани за умишлено престъпление от общ характер;
     - умения за работа в екип.
    4. Социален работник по СЦ3 - 1 лице, на трудов договор, пълно работно време 8 ч. работен ден, за 22 месеца:
     - образование – висше – образователна степен бакалавър/магистър с професионално направление социални дейности, социална педагогика, здравно-социален мениджмънт, социална работа с деца и семейства или друго направление със социална насоченост;
     - опитът в социалната сфера и в частност при работа с деца, ще се счита за предимство;
     - да познават нормативната уредба в областта на закрилата на детето, предучилищна и начална педагогика;
     - опитът при изпълнение на Европейски проекти и Проекти за социално включване на Световната банка е предимство.
     - да има практически опит в работата с деца от уязвимите групи, техните семейства, деца в риск и други;
     - да познават спецификата на социалната работа с деца в риск и техните родители и други;
     - добри компютърни умения;
     - добри комуникативни и организационни умения;
     - да не са осъждани за умишлено престъпление от общ характер;
     - умения за работа в екип.
    5. Медиатор по СЦ3 - 2 лица, на трудов договор, на пълно работно време 8 ч. работен ден, за 22 месеца:
     - образование – средно;
     - медицински изисквания – физически и психически здрав, без заболявания, определени като противопоказни за заемане на длъжността;
     - умения за планиране и организиране на работата;
     - нагласа за работа с уязвими групи;
     - добри компютърни умения;
     - да не са осъждани за умишлено престъпление от общ характер;
     - умения за работа в екип.
    Ще се счита за предимство:
     - да познават местните уязвими общности в община Аврен, техните културни особености, език, традиции и т.н.;
     - опитът при изпълнение на Европейски проекти и Проекти за социално включване на Световната банка е предимство.
     - да имат практически опит при работа с деца от уязвимите групи и техните семейства;
    6. Юрист по СЦ3 - 1 лице, на трудов договор, на непълно работно време, при работа по график, 12 часа месечно, но не повече от 264 часа за целия срок на проекта, за 22 месеца:
     - бразование - висше – магистър със специалност „Право“ или еквивалент;
     - да познават нормативната уредба в областта на закрилата на детето, социалните услуги и предучилищна и начална подготовка;
     - добри компютърни умения;
     - да не са осъждани за умишлено престъпление от общ характер;
     - умения за работа в екип.
    Ще се счита за предимство:
     - да имат практически опит в работата с уязвими деца и семейства или в изпълнение на проекти в областта на социалните услуги за деца и семейства, здравеопазването, образованието или социалното включване на деца и семейства в риск;
     - да познават местните уязвими общности в община Аврен, техните културни особености, език, традиции при отглеждане на децата, включително и на деца с увреждания;
     -да познават спецификата на социалната работа и здравната дейност с различни уязвими групи
    7. Гинеколог по СЦ3 - 1 лице, на граждански договор, при работа по график, 12 часа месечно, но не повече от 264 часа за целия срок на проекта, за 22 месеца:
     - образование - висше – магистър със специалност „Акушерство и гинекология“ или еквивалент;
     - да познават нормативната уредба в областта на здравната грижа за деца и бъдещи и настоящи майки;
     - добри компютърни умения;
     - да не са осъждани за умишлено престъпление от общ характер;
     - умения за работа в екип.
    Ще се счита за предимство:
     - да имат практически опит в работата с уязвими деца и семейства или в изпълнение на проекти в областта на социалните услуги за деца и семейства, здравеопазването, образованието или социалното включване на деца и семейства в риск;
     - да познават местните уязвими общности в община Аврен, техните културни особености, език, традиции при отглеждане на децата, включително и на деца с увреждания;
     - да познават спецификата на социалната работа и здравната дейност с различни уязвими групи.
    8. Педиатър по СЦ3 - 1 лице, на граждански договор, при работа по график, 28 часа месечно, но не повече от 616 часа за целия срок на проекта, за 22 месеца:
     - образование - висше – магистър със специалност „Педиатрия“ или еквивалент;
     - да познават нормативната уредба в областта на здравната грижа за деца;
     - добри компютърни умения;
     - да не са осъждани за умишлено престъпление от общ характер;
     - умения за работа в екип.
    Ще се счита за предимство:
     - да имат практически опит в работата с уязвими деца и семейства или в изпълнение на проекти в областта на социалните услуги за деца и семейства, здравеопазването, образованието или социалното включване на деца и семейства в риск;
     - да познават местните уязвими общности в община Аврен, техните културни особености, език, традиции при отглеждане на децата, включително и на деца с увреждания;
     - да познават спецификата на социалната работа и здравната дейност с различни уязвими групи.
    9. Медицинска сестра по СЦ3 - 1 лице, на граждански договор, при работа по график, 56 часа месечно, но не повече от 1232 часа за целия срок на проекта, за 22 месеца:
     - образование - висше – професионалан бакалавър или със средно специално медицинско образование – медицинска сестра;
     - да познават нормативната уредба в областта на здравната грижа за деца;
     - добри компютърни умения;
     - да не са осъждани за умишлено престъпление от общ характер;
     - умения за работа в екип.
    Ще се счита за предимство:
     - да имат практически опит в работата с уязвими деца и семейства или в изпълнение на проекти в областта на социалните услуги за деца и семейства, здравеопазването, образованието или социалното включване на деца и семейства в риск;
     - да познават местните уязвими общности в община Аврен, техните културни особености, език, традиции при отглеждане на децата, включително и на деца с увреждания;
     - да познават спецификата на социалната работа и здравната дейност с различни уязвими групи.
    10. Психолог по СЦ3 - 1 лице, на граждански договор, при работа по график, 40 часа месечно, но не повече от 880 часа за целия срок на проекта, за 22 месеца:
     - образование - висше – завършена образователна степен бакалавър/магистър със специалност „Психология“;
     - да познават нормативната уредба в областта на закрилата на детето, социалните услуги и предучилищна и начална подготовка;
     - добри компютърни умения;
     - да не са осъждани за умишлено престъпление от общ характер;
     - умения за работа в екип.
    Ще се счита за предимство:
     - да имат практически опит в работата с уязвими деца и семейства или в изпълнение на проекти в областта на социалните услуги за деца и семейства, здравеопазването, образованието или социалното включване на деца и семейства в риск;
     - да познават местните уязвими общности в община Аврен, техните културни особености, език, традиции при отглеждане на децата, включително и на деца с увреждания;
     - да познават спецификата на социалната работа и здравната дейност с различни уязвими групи.
    11. Специален педагог по СЦ3 - 1 лице, на граждански договор, при работа по график, 60 часа месечно, но не повече от 1320 часа за целия срок на проекта, за 22 месеца:
     - образование - висше –бакалавър/магистър с професионално направление специална педагогика или други приравнени специалности и квалификации;
     - опитът в социалната сфера и в частност при работа с деца, ще се счита за предимство;
     - да познават нормативната уредба в областта на закрилата на детето, предучилищна и начална педагогика;
     - опитът при изпълнение на Европейски проекти и Проекти за социално включване на Световната банка е предимство.
     - да има практически опит в работата с деца от уязвимите групи, техните семейства, деца в риск и други;
     - да познават спецификата на педагогическата работа с деца с увреждания и техните семейства и други;
     - добри компютърни умения;
     - добри комуникативни и организационни умения;
     - да не са осъждани за умишлено престъпление от общ характер;
     - умения за работа в екип.
    12. Логопед по СЦ3 - 1 лице, на граждански договор, при работа по график, 30 часа месечно, но не повече от 660 часа за целия срок на проекта, за 22 месеца:
     - образование - висше – бакалавър/магистър с професионално направление логопедия или други приравнени специалности и квалификации;
     - опитът в социалната сфера и в частност при работа с деца, ще се счита за предимство;
     - да познават нормативната уредба в областта на закрилата на детето, предучилищна и начална педагогика;
     - опитът при изпълнение на Европейски проекти и Проекти за социално включване на Световната банка е предимство.
     - да има практически опит в работата с деца от уязвимите групи, техните семейства, деца в риск и други;
     - да познават спецификата на логопедичната работа с деца с увреждания и техните семейства и други;
     - добри компютърни умения;
     - добри комуникативни и организационни умения;
     - да не са осъждани за умишлено престъпление от общ характер;
     - умения за работа в екип.
    13. Педагог по СЦ3 - 1 лице, на граждански договор, при работа по график, 30 часа месечно, но не повече от 660 часа за целия срок на проекта, за 22 месеца:
     - образование - висше – бакалавър/магистър с квалификация по предучилищна педагогика или еквивалент;
     - да познават нормативната уредба в областта на предучилищното и начално образование;
     - добри компютърни умения;
     - да не са осъждани за умишлено престъпление от общ характер;
     - умения за работа в екип.
    Ще се счита за предимство:
     - да имат практически опит в работата с уязвими деца и семейства или в изпълнение на проекти в областта на социалните услуги за деца и семейства, здравеопазването, образованието или социалното включване на деца и семейства в риск;
     - да познават местните уязвими общности в община Аврен, техните културни особености, език, традиции при отглеждане на децата, включително и на деца с увреждания;
     - да познават спецификата на социалната работа и здравната дейност с различни уязвими групи.
    14. Семеен консултант по СЦ3 - 1 лице, на граждански договор, при работа по график, 60 часа месечно, но не повече от 1320 часа за целия срок на проекта, за 22 месеца:
     - образование - висше – бакалавър/магистър със специалност „Психология“;
     - да познават нормативната уредба в областта на закрилата на детето, социалните услуги; семейното право;
     - добри компютърни умения;
     - да не са осъждани за умишлено престъпление от общ характер;
     - умения за работа в екип.
    Ще се счита за предимство:
     - да имат практически опит в работата с уязвими деца и семейства или в изпълнение на проекти в областта на социалните услуги за деца и семейства, здравеопазването, образованието или социалното включване на деца и семейства в риск;
     - да познават местните уязвими общности в община Аврен, техните културни особености, език, традиции при отглеждане на децата, включително и на деца с увреждания;
     - да познават спецификата на социалната работа и здравната дейност с различни уязвими групи.

    Подбор
    Подборът на кандидатите става въз основа на подадените документи и след провеждане на интервю с Комисия за подбор, назначена от Кмета на община Аврен.
Комисията за подбор осъществява преглед на документите на всеки кандидат за съответствие с изискванията за съответната позицията, въз основа на което кани кандидатите на интервю. Интервюто се осъществява под формата на събеседване, което има за цел да оцени всеки кандидат по отношение на познаване на закони, правилници, стандарти, проблематика, свързани с работата с лица от целевите групи и неговата мотивация за работа.

    Необходими документи за кандидатстване:
     1. Заявление
     2. Декларация за ползване на лични данни по образец
     3. Декларация за спазване поверителността на личните данни и информацията по образец
     4. Автобиография
     5. Копие от документа за завършено образование и квалификация (ако е приложимо)
     6. Копия от документи за следдипломни квалификации, курсове, обучения и тренинги (ако е приложимо)
     7. Копия от документи за релевантен опит (ако е приложимо)
     8. Копия от документи за членството в професионални организации (ако е приложимо)
     9. Медицинско удостоверение (приложимо при трудов договор)
    10. Свидетелство за съдимост (ще бъде проверено служебно, и при необходимост ще бъде изискано от кандидата).

Документите се подават в деловодството на информационен център – Община Аврен, с. Аврен, ул. „Йордан Ноев” № 50, лично или чрез упълномощено лице от понеделник до петък от 8:30 до 16:30 часа до 23.02.2024 год. включително.






     ПРОЕКТ
„БЪДЕЩЕ ЗА ДЕЦАТА В ОБЩИНА АВРЕН“
                                   
     На 21.09.2023 год., Кмета на Община Аврен - г-н Емануил Манолов подписа административен договор с Министерство на труда и социалната политика, за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG05SFPR002-2.003-0067-C01, по Процедура чрез подбор на проектни предложения с един краен срок за кандидатстване BG05SFPR002-2.003 „Бъдеще за децата“, по Програма „Развитие на човешките ресурси“ 2021-2027 г., съфинансирана от Европейския социален фонд плюс, по проект Бъдеще за децата в община Аврен.
     Основна цел: Подобряване качеството на живот на децата в нужда и техните семейства на територията на община Аврен чрез интегрирано и устойчиво предоставяне на комплекс от качествени и достъпни социални, здравни, образователни и други услуги, отговарящи на техните потребности, в стимулираща семейна и социална среда.
     Специфични цели: Повишаване на здравната и гражданската култура чрез информационни кампании и събития; Подробно опознаване на нуждите на детето от родителя, насърчаване на правилното полагане на грижи от родителите, създаване на подходяща среда за отглеждане на бебета и деца, създаване на връзка родител-дете, повишаване на самочувствието и увереността на родителите и разширяване на подкрепата; Увеличаване на възможностите за социална интеграция на рисковите групи чрез развитие на социални умения; Предоставяне на комплекс от социални и здравни услуги на потребителите съобразно техните потребности за преодоляване на емоционално-психологически, комуникативни и образователни затруднения и превенция на заболяванията; Формиране на знания и умения у служителите за предоставяне на висококачествени услуги;
     Целева група по проекта: 304 деца в нужда и техните семейства от 0 до 18 год.
Като целева група в проекта ще бъдат включени и служители на доставчици на социални и/или интегрирани здравно-социални услуги - 18 специалиста: ръководител, хигиенист, шофьор, гинеколог, педиатър, медицинска сестра, социален работник, 3 медиатора, психолог, юрист, специален педагог, логопед, 2 педагози, семеен консултант, организатор информационни кампании и събития.
     Дейности:
Подбор и наемане на персонал за извършване на дейности по СЦ2 и СЦ3
Планирани дейности по СЦ2 - информационни кампании и събития
Планирани дейности по СЦ3 - 1. Услуги за ранно детско развитие за деца от 0 до 7 г., 2. Интегрирани здравно-социални услуги за деца от 8 г. и младежи, 3. Въвеждащи и надграждащи обучения, вкл. и супервизия на служителите, предоставящи услуги 
     Резултати: проведени информационни кампании, подкрепа и консултации на семейства, здравна превенция, активно приобщаване на потребителите към социалния живот на общността, проведени обучения и супервизии.
 
     Срок за изпълнение на дейностите: 23 месеца: 01.02.2024 год. – 01.01.2026 год.
 
     Обща стойност – 391 166,00 лв.
     Европейско съфинансиране – 332 491,10 лв. /85% 
     Национално съфинансиране – 58 674,90 лв. /15%

Прикачени документи

Наименование Брой тегления
4. Декларация за ползване на лични данни.docx 142 Изтегли документ с име "4. Декларация за ползване на лични данни.docx"
3. Заявление специалист образец.docx 146 Изтегли документ с име "3. Заявление специалист образец.docx"
5. Декларация за спазване поверителността на личните данни и информацията.docx 151 Изтегли документ с име "5. Декларация за спазване поверителността на личните данни и информацията.docx"