Съобщения на Общинска администрация Аврен

Дата на публикуване: 20.08.2012 23:55

 Съгласно Закона за гражданската регистрация, обн., ДВ, бр. 67 от 27.07.1999 г., изм. и доп.......посл.., изм. и доп., бр. 39 от 20.05.2011 г., в сила от 20.05.2011 г. чл.85, ал.3.,  „Приключените регистри от формуляри на актове се подвързват и се предават за ползване и съхраняване в административния център на общината до 130 години от съставянето им, след което се предават в Държавния архив.

 На основание § 77. (1) от същия закон регистрите на актовете за гражданско състояние, съставени преди 1999 г. в кметствата, се предават за съхранение в административния център на общината в едногодишен срок от влизането в сила на този закон т.е. този срок изтече  на 20.05.2012г. В изпълнение на тези текстове от Закона за гражданската регистрация всички регистри за събития, станали на територията на населените места от общината  се  предават, подвързват и съхраняват по съответния ред  в Общинска администрация Аврен, област Варна.

 


  1. Съобщения на Общинска администрация Аврен - Текуща страница
  2. Административно обслужване
  3. ВЪТРЕШНИ ПРАВИЛА ЗА УПРАВЛЕНИЕ НА ЦИКЪЛА НА ОБЩЕСТВЕНИТЕ ПОРЪЧКИ В ОБЩИНА АВРЕН
  4. Декларации и регистър на декларации по ЗПК
  5. Декларации и регистър на декларации по ЗПКОНПИ
  6. Конкурси
  7. Ръководство
  8. ЗАПОВЕД 36 - Закон за защита на класифицираната информация
  9. Заповеди
  10. Административен регистър
  11. Закон за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси
  12. Функции на кмета на общината
  13. Българско местно самоуправление-въпроси и отговори
  14. Статут за удостояване с почетни звания и отличия
  15. Общински план за развитие
  16. Данни за кореспонденция и работно време
  17. Структура
  18. Достъп до обществена информация
  19. Закона за защита на класифицираната информация
  20. Седалище и адрес
  21. Работно време на звеното за административно обслужване
  22. Работно време на администрацията
  23. За нас
  24. асс